the story of the journey of life on Earth as a useful human

auranzeb

tentang aku

*muhammad aurangzeb bin azman
*06.05.1994
*hotplate n tembikai susu
*jgn risau ..aku tak sombong.. :)

part/2 baek beb dye nih sorg .. tak sia2 kowt kenal. .:)

haa. ..aq nga blur nih ..xtwu nk buat story pew..
but aq ade byk agy nk citer psal budak sorg nih.. budak..??
pdahal dy lagy awl lhir dr aq..huu 

dye mmg pnday jge aty org. . xtwu mcm mne.. p aq dpt rase. .
dy akn sdaya upaya simpan perasaan dy wlwpon tgah sedih atau mara. .
*dy xkn buat org risau .. p org laen stil risau psl dye. .hee :P
weyhh ng0kngek .. ko jgn laa nkal sgt tw3. .

korg nk twu x..?? aq try tnye dye,. cmne nk buat story psal dye. .bb aq pon xde laa byk
sgt idea ., . then dy balas begini. .
*mane laa saya tahu , awak pikir laa . , ta kan saya nk kene bagi tahu . .
nanti owg igt saya perasan plak .
#saya= baby
#awak= b 


mesty dy merah muke if bace post yg nih .. huu .sory darl. .<3

No comments:

Post a Comment

pnanti yg setia~