the story of the journey of life on Earth as a useful human

auranzeb

tentang aku

*muhammad aurangzeb bin azman
*06.05.1994
*hotplate n tembikai susu
*jgn risau ..aku tak sombong.. :)

baek beb dye nih sorang .. tak sia2 kowt kenal. . :)

name ye tasya munirah. .sedap x.. ?? sedap kn3.. umo ye same gn aq. .17 taun lahir pd 1994 ..then dye jenis xsuke mara org depan kowt ..dy ad cover cmni ayt ye..
(tadew pew pew la. .saya xmara pon laa)
betol betol cover kn3 ..btw .. i love you liked this.. .bule laa saya buat awk mara slalu..hee. :P guraw2 jew laa.. *klw tuan ye lpas bace nih.. jgn lak nk mara mara saya aw3.. ;) ... penat weyh  nk tulis psl awek nih .. senang2 citer meyh aq tnjuk gmba ye ..
trikh lhir ye awl dari aq. .malu gk laa bile difikir2 kn ..
xkenal maka xcinta. .cinta xkenal usia..
 haa ..dpt tg0k x ..kiut ta.. ? ?? bule laa kn. .h uu..
*epy saya dgn awk. .hahaha.. ayt xbule bla . :P

No comments:

Post a Comment

pnanti yg setia~